Dokumentacija za vračilo blaga
Pravila za vračilo blaga:
- v primeru, da želite vrniti blago je potrebno izpolniti dokument REKLAMACIJSKI ZAPISNIK - VRAČILO BLAGA,
- na dokumentu s pomočjo spustnega seznama izberete ustrezen opis,
- izpolnite vsa potrebna polja zlasti: kdo vrača, po kateri dobavnici, kateri izdelek in kakšno količino, ter razlog vračila,
- izpolnjen dokument posredujte svojemu skrbniku stranke,
- skrbnik stranke mora vračilo blaga potrditi, ter vam vrne potrjen dokument,
- primerno zapakirano blago v originalni embalaži, skupaj s potrjenim dokumentom za vračilo lahko potem vrnete našemu prevozniku ali nas pokličete, da mi pošljemo prevoznika,
- sprejemamo samo blago v originalni nepoškodovani embalaži, ki ni bilo vgrajeno ali drugače uporabljeno,
- vračate lahko samo blago iz redne zaloge Pantal, v primeru, da je bilo blago naročeno izrecno za vas, vračila niso možna,
- v primeru, da vračate blago, ki ste ga napačno ali preveč naročili je odbitek -15% za kritje manipulacijskih stroškov..
Naročilo servisnih storitev
Potrebujete servis blaga, ki je bilo kupljeno pri nas? Izpolnite ZAHTEVEK ZA SERVIS ali ZAHTEVEK ZA SERVIS STROJEV in poiskali bomo ustrezno rešitev. Servis izvajamo s pomočjo zunanjih izvajalcev ali uradnega servisa proizvajalca.
Reklamacije blaga
Pred podpisom dobavnice:
- opravite skrbni pregled dobavljenega blaga ter spremne dokumentacije. Zlasti pri požarnih vratih bodite pozorni, da ste prejeli navodila za montažo ter ustrezne certifikate,
- opravite količinski in kakovostni pregled blaga,
- v primeru nepravilnosti pri dobavi ( količina, napačno dobavljeno blago, poškodbe blaga ) je potrebno nemudoma narediti reklamacijski zapisnik, poslikati reklamirane nepravilnosti ter poškodbe. Slike ter reklamacijski zapisnik je potrebno poslati na e-mail naslov: narocila@pantal.si,
- reklamacije za poškodbe in napake na blagu, ( ki jih ni bilo mogoče opaziti ob prevzemu blaga s strani prevoznika ) – sprejemamo v roku 7 dni, v primeru, ko je blago dostavljeno na naslov naročnika ter je bilo pri naročniku primerno skladiščeno ter zavarovano pred poškodbami.
- Za blago, ki je bilo dostavljeno na gradbišče in predano naročniku ali pooblaščencu naročnika za prevzem ne sprejemamo reklamacij – prevzemnik blaga je dolžan takoj opraviti temeljit pregled blaga;
- s podpisom dobavnice, brez reklamacijskega zapisnika potrjujete neoporečnost blaga
Naročniški list
Želite, da vam izdelamo naročniški list za blago, ki ga običajno naročate na podjetju Pantal? Z naročniškim listom se izognete napakam pri naročilu in dobavi, ter pohitrite postopek naročanja. Pokličite nas ali nam pošljite e-mail, da želite naročniški list, z veseljem Vam ga bomo pripravili.
Priponke
Priponka | Velikost |
---|---|
REKLAMACIJSKI ZAPISNIK - VRAČILO BLAGA - PANTAL | 28.02 KB |
ZAHTEVEK ZA SERVIS STROJEV XLSX - PANTAL | 24.37 KB |
ZAHTEVEK ZA SERVIS ( RAZNO BLAGO ) - PANTAL | 24.89 KB |